Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Δεν αντέχω άλλο...





Μου έχουν καταστρέψει τη ζωή..
Όλοι τους.. χωρίς καμία εξαίρεση..
Κανένας τους δεν νοιάζεται πραγματικά για μένα.
Κι ας λένε ότι ενδιαφέρονται..
Ψεύτες.. να τι είναι..
Όταν με βλέπουν μόνη μου να κλαίω, τότε κάνουν πως δεν με βλέπουν, γυρίζουν την πλάτη τους και φεύγουν..
Ρε σεις που πάτε ρε? Για σας είμαι έτσι, για σας κλαίω, για σας πεθαίνω!
Που μου το παίζετε και φίλοι.. Μέχρι και από τους εχθρούς μου περιμένω καλύτερη συμπεριφορά..
Εκμεταλλευτές..
Που μου μιλάτε μόνο και μόνο για να ζητήσετε κάτι.. 
Ο καθένας το συμφέρον του κοιτάει πλέον..
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΡΕ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ?
Τι σας μαθαίνουν τόσον καιρό στο σχολείο?
Μου το παίζετε και καλοί Χριστιανοί..
Μέχρι κι εγώ η Άθεη περισσότερο ακολουθώ αυτά που σας διδάσκουν..
Τι σας έκανα?
Μπορείτε να μου εξηγήσετε?
Αν φταίω εγώ σε κάτι, τότε μιλήστε μου να το λύσουμε..
Μην μου φέρεστε με αυτόν τον τρόπο ρε γαμώ..
Δεν είμαι σκουπίδι..
Άνθρωπος είμαι, έχω ψυχή κ πονάω..
Κι ας φαίνομαι αναίσθητη κάποιες φορές..
Τέσπα, αφήστε το..
Δεν έχει σημασία..
Κάντε ότι θέλετε.. Εγώ πλέον δεν συμμετέχω στα ανόητα παιχνίδια σας..
Δεν με ενδιαφέρει ούτε στο ελάχιστο..
Αυτά..
Αντίο..
.....................................
"Our friends are all hurting
From moments and regrets
And charity laced with a lie
Still we keep hoping
To fix all the defects
And strengthen these seminal times

We go on together
For better or worse
Our history is toο real to hate
Now and forever
We stay until morning
And promise to fight for our fate..



'till we die.."

3 σχόλια:

  1. αν έχεις τέτοιους φίλους τι να τους κάνεις τους εχθρους?
    ασε τους δεν αξίζουν
    μπορείς να βρεις καλύτερους φίλους
    λίγο ψάξιμο θέλει
    σου κάνουν κακό
    φύγε μακριά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό θ κάνω..
    τουλάχιστον θα προσπαθήσω..
    ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή