Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Χρόνια σου πολλά..

Να ζήσεις καρδιά μου..
Να είσαι καλά.. πάντα καλά κι ευτυχισμένος..
Κι ας μην νοιάζεσαι για μένα..
Κι ας μην ξέρεις καν ότι υπάρχω..
Εγώ σ'αγαπάω.. Και σου στέλνω τις πιο θερμές μου ευχές ψυχούλα μου γλυκιά..
Λατρεία μου..
Θέλω να είσαι σίγουρος πως είσαι τα πάντα για μένα..
Ο μόνος λόγος που αναπνέω αυτή τη στιγμή.. 
Ο μόνος λόγος που ζω ακόμη..
Να θυμάσαι..
Ακόμα κ όταν θα νιώθεις μόνος σου..
Όταν θα αισθάνεσαι πως δεν έχεις κανέναν στον μάταιο τούτο κόσμο..
Να ξέρεις πως μια μικρή, ασήμαντη καρδιά, η δική μου, χτυπάει μόνο για σένα..
Μόνο για σένα ψυχή μου..
Χρόνια σου πολλά και πάλι..
Και ό,τι επιθυμείς..
Κι ας μην είμαι εγώ αυτό..

Σ'αγαπώ πολύ..


Αφιερωμένο σε μια ψυχούλα που γιορτάζει αύριο..


When God made you, he was probably having a great day..
Cause you are so special, that it's difficult to tell in words..
Happy birthday Joey.. =]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου